Andriska

A fiunkról. 2008. febr.23-án született.

Friss topikok

  • Izike: Gratulálok a tizenhárom hónapos okos, ügyes, szép, járni tudó Andriskának és szüleinek! (2009.03.23. 15:25) Elindult!
  • sfi: Vagy politikus. :) (2009.03.17. 20:38) Szavak és reakciók
  • Szekuriti Blogger.: Aranyos. :) (2009.03.16. 17:47) betegség
  • feliccia: Jah, elfelejtettem szólni, hogy nagyon jó, hogy újra írsz! (2009.03.06. 14:09) tanácsadáson
  • hopihe: Na jó! Lehet, hogy nem volt jó ötlet. Bocs! A Vadaspark lehet, hogy még korai volt. Majd, amikor... (2009.03.04. 19:46) vadaspark

Linkblog

hasra fordult

2008.05.28. 13:03 - Mirci30

Tegnap reggel, miután meghallottuk az első hangjait, Feri bement hozzá, és kérdezte, hogy én fordítottam-e hasra. Nem, én mindig a hátára fektetem. Szóval átfordult! Már a karján támaszkodott és nyöszörgött.

Tegnap volt a 3 hónapos felülvizsgálat, oltást is kapott. Most nem üvöltött olyan kétségbeesetten, mint a múltkor, de azért így is sírt. Szúrás után, mikor felvettem, egyből megnyugodott. A váróteremben ő volt a legcsendesebb gyerek, szépen elnézelődött az ölemben.
A védőnő kérdezte, hogy mi újság, mondtuk, hogy nagyon sírós lett és nem akar enni, és általában este van a nagy műsor. Azt mondta, hogy attól lehet, hogy 3 hónapos kor körül kevesebb tej termelődik átmenetileg. Mivel kevesebb a tejem estére, nehezebben jön, és a gyerek nem akar küzdeni érte, inkább nem kéri, de majd a mérlegeléskor kiderül, hogy van-e nagyobb gond. Hát nincs gond: 6,88 kg, 65 cm, fejkörfogat 40. Nagyon szépen gyarapszik, az orvos megvizsgálta, mindent rendben talált. (Mondjuk ez a probléma még csak néhány napja áll fenn, a gyarapodásán még biztos nem látszik meg) A lábizzadás szerinte a meleg miatt van, a védőnő melegkiütéseket is látott a mellkasán.
Most már próbálom minél kevésbé túlöltöztetni, itthon csak egy bodyt adok rá, és éjszaka sem öltöztetem fel jobban, mert a kisszoba nagyon meleg. Most éjszakára az ablakot is nyitva hagytam neki, bár így meg bejön a zaj.

Tegnap délután-este előadta a szokásos nyűglődést, összesen 1/2 órát aludt egész délután. Mikor már végképp nem bírtam hurcolászni, letettem a nagyágyra, ott sírt tovább. Egyszer csak odanézek, és lám, a hasán fekszik megint! Nagyon szeret forgolódni, gyakran oldalt fekve alszik el, ezért is fészkelődik a pihenőszékben, mert ott le van szíjazva, nem tud eléggé mozogni benne. Estére hőemelkedése lett az oltástól, adtam neki egy fél lázcsillapító kúpot.









































3/4 9-re azért sikerült elaltatni, 1/4 6-ig aludt is szépen, evett, aztán visszaaludt még majdnem 9-ig. Általában ébredéskor szépen mosolyog, gőgicsél, a forgóban gyönyörködik, és ha bemegyünk hozzá, vigyorog ránk. Új szokást vett fel: sokszor sírás helyett magas hangon rikoltozik, kiabál, racsítozik. Kacagáskezdemények is vannak: rekedten sikkant egyet-egyet vigyorgás közben, amikor a méhecskét meglátja. Ilyenkor mi is jókat nevetünk rajta.
Délelőtt 9-kor már nem sokat evett, a maradékot kifejtem, tényleg nem volt sok. Ezt próbáltam cumisüvegből megitatni vele, nem akaródzott neki, végül a szájába spriccelgettem kortyonként, így megivott még vagy 20 ml-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://andriska.blog.hu/api/trackback/id/tr26491636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keszidi7 2008.05.29. 09:41:00

Gratulálok! Mi az, hogy racsitozik?

Mirci30 2008.05.29. 10:08:21

Mifelénk így mondták, ha valaki fülsértő hangon rikotozik, kiabál.

feliccia 2008.06.02. 16:04:36

Te a Szabó Magda stílusában írsz. Állítólag ez a tipikus Debrecen környéki beszédmód. (És írásmód.)

Mirci30 2008.06.02. 17:50:10

És az miben nyilvánul meg?

feliccia 2008.06.03. 14:41:09

Sorakoznak egymás után a tagmondatok, sokszor kötőszó nélkül.


süti beállítások módosítása