Andriska

A fiunkról. 2008. febr.23-án született.

Friss topikok

  • Izike: Gratulálok a tizenhárom hónapos okos, ügyes, szép, járni tudó Andriskának és szüleinek! (2009.03.23. 15:25) Elindult!
  • sfi: Vagy politikus. :) (2009.03.17. 20:38) Szavak és reakciók
  • Szekuriti Blogger.: Aranyos. :) (2009.03.16. 17:47) betegség
  • feliccia: Jah, elfelejtettem szólni, hogy nagyon jó, hogy újra írsz! (2009.03.06. 14:09) tanácsadáson
  • hopihe: Na jó! Lehet, hogy nem volt jó ötlet. Bocs! A Vadaspark lehet, hogy még korai volt. Majd, amikor... (2009.03.04. 19:46) vadaspark

Linkblog

Feriről

2008.05.24. 21:55 - Mirci30

Feri korábban úgy gondolta, hogy majd akkor fog tudni érdemben foglalkozni a fiával, amikor az már értelmes lesz, akivel lehet beszélgetni, olyan 6 éves körül.
Most mégis teljesen odáig van a fiáért, nagyon szereti, gyönyörködik benne, gyakran még a szeme is könnybe lábad, ahogy nézi. Mondogatja, hogy egy csoda ez a gyerek. Sokat foglalkozik vele, beszél neki, szórakoztatja, felveszi, büfizteti. Általában reggelenként, ha megszoptattam, odaadom neki, hogy büfiztesse, mert a hasán fekve jókat tud büfögni. Néha még járkál is vele, bár ő kevésbé bírja, mint én. Időnként, ha már nem bírok Andrissal, kérem Ferit, hogy egy kicsit foglalkozzon már vele. Ilyenkor odaül Andriska elé, rázza neki a  méhecskés csörgőt, vagy emelt hangon elkezd neki szövegelni, amitől Andris tágra nyílt szemmel figyel rá, abbahagyja a sírást, gügyög, vigyorog.
Pelenkát cserélni viszont nem hajlandó Feri (büdös), és a fürdetés is teljes mértékben az én feladatom. Mondtam neki, hogy jó lenne, ha megtanulná, arra az esetre, ha én valamiért nem leszek itthon, vagy nem tudom megcsinálni. Kérdeztem, mihez kezd akkor. Válasz:
Idehívom anyámat.




























Feri kedvenc képe:

A bejegyzés trackback címe:

https://andriska.blog.hu/api/trackback/id/tr73485901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása